איך בוחרים עורך דין לגירושין

תהליך הגירושין נחשב לאירוע מורכב וקשה בחייהם של הרבה מאד זוגות והורים לילדים. התהליך עצמו וההשלכות שלאחר הגירושין גובים לעתים מחיר לא פשוט עבור כל אחד מבני הזוג וכמו כן על הילדים.

הסיטואציה עצמה מביאה איתה הרבה מאד חששות וחרדות פנימיות וסביבתיות כמו – איך אני אעבור את התהליך הזה? מה זה אומר לגבי אם אהיה בסטטוס של גרוש? האם אני פוגע בילדים שלי? איך יוצאים ממצב כזה? ועוד שאלות קשות רבות לגבי המציאות שלאחר הגירושין.

אז נשאלת השאלה – איך בוחרים עורך דין נכון?

  • האספקט הבין אישי וחיבור לעורך הדין – בתהליך כה אמוציונלי ומאתגר, רצוי לבחור את עורך הדין אשר מרגיש לנו שיש לנו כימיה גבוהה איתו, אחד כזה שיעבור איתנו את התהליך בהבנה, חמלה, תמיכה ורגישות. מאחר והתהליך גם כך לא פשוט, רצוי שעורך הדין יהווה באיזשהו מקום פינה להתנחם בה.
  • עורך דין מנוסה ובעל אוריינטציה גישורית – ניסיון הוא פרמטר מאד חשוב בבחירת עורך דין לענייני משפחה וגירושין מהסיבה הברורה שעם הניסיון באים גם הידע והיעילות של התהליך. בחירה בעורך דין מוסמך גם כמגשר יביא את מומחיותו לידי ביטוי בכך שידע לפתור קונפליקטים ולו את הקשים ביותר מול הצד השני וידע להוביל אתכם למקום הבטוח ביותר עבורכם ולעיתים אף מבלי לעבור בבית המשפט. רצוי לבחור בעורך דין כזה מאחר והוא עשוי לקצר לנו משמעותית זמן, מאבקים מיותרים וכסף.
  • בחירה בעורך דין שמתמחה בדיני משפחה – כיום קיימים הרבה מאד עורכי דין אשר נותנים מענה כללי להרבה מאד תחומים משפטיים. העדיפו את אלו אשר מתמחים בדיני משפחה.
  • בחירה מושכלת והעדפת מומחיות על היכרות – השיטה הכי נוחה ומוכרת לנו היא בחירה של עורך דין על סמך היכרות / חברות או קרבה. נמליץ מאד לנקוט במשנה זהירות שכן לא די רק באמון הדדי בין עורך הדין ללקוח אלא גם בבחירת עורך הדין על סמך מקצועיותו ומומחיותו, מאחר והאמון עשוי להיבנות גם בין לקוח לעורך דין שאינו מכר, ומכאן ששווה לשקול את הנושא.
  • גודל המשרד – פעמים רבות אחת ההתלבטויות הגדולות שעומדות בפני לקוח בעת בחירת עורך דין היא האם לפנות למשרד עורכי דין גדול וידוע או שמא עדיף לבחור במשרד קטן ואינטימי.
  • יש לקחת בחשבון שמשרדי עורכי דין קטנים בדרך כלל מעניקים יחס אישי חם וקרוב ללקוחות, מה שיכול להיות מאד נחוץ וחשוב במקרים של גירושין, זאת אל מול משרד גדול שעשוי להיות מועדף ונכון יותר במקרים בהם חברות מסחריות גדולות מחפשות ייעוץ בתחומים שונים ויעדיפו לפנות למשרדים גדולים בעלי מוניטין ושם שהולך לפניהם.
  • בניית אסטרטגיה – נדע שהגענו לעורך דין מיומן בכך שכבר בשלב הראשוני נעודכן על ידיו לגבי האסטרטגיה המשפטית שהוא בחר עבורנו וזאת כמובן בשיתוף מלא ובהתייעצות עם הלקוח. חשוב מאד לבחור בעורך דין אשר עובד בשיתוף פעולה עם הלקוחות שלו ושלא ניתקל בהפתעות לא נעימות שלא מקובלות עלינו באמצע הדרך.
2018-05-27T12:30:38+02:00 מאי 2, 2018|Categories: מאמרים|Tags: , , |
Call Now Button
לייעוץ ראשוני - לחצו כאן

לייעוץ ראשוני

חייגו עכשיו:

משרד: 03-5584455

נייד: 052-251-5530

או צרו איתנו קשר באמצעות הטופס
ונחזור אליכם בהקדם



 

דוריס גולשה-נצר עו"ד ונוטריון משרד עורכי דין – LAW OFFICE

משרד עורכי דין דוריס גולשה נצר

דילוג לתוכן